پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده تا شرکت های مختلف دست به تولید ابزارهای مختلف با تنوع بسیار بزنند و با محصولات و خدمات بسیار متنوع ذهن مصرف کننده را احاطه سازند و باعث ایجاد ابهام و سردرگمی در تصمیم خرید گردد. سپس می بایست مصرف کننده به برند یا خدمات پس از فروش اعتماد نماید.
صرفا فرآیندهایی نظیر کارت گارانتی، برگه ضمانت نامه قادر به تامین چنین اطمینانی نخواهد بود؛ بنابراین نام تجاری یک شرکت اثر بخش ترین راه برای جلب مصرف کننده به حساب می آید. در خرید ابزار باید در نظر داشته باشید که شرکت عرضه کننده ابزار مورد نظر شما آیا خدمات پس از فروش مناسبی در محل کار یا زندگی شما دارد یا خیر!